3 thoughts on “OBUĆA ZA MATURU

  1. I ja „glasam“ za plutu i platformu i svakako je mnogo udobnije u takvoj obući,, ali …kad imaš 19 godina i slaviš maturu izgleda da je mnogo bitnije popeti se na što veće štikle. Ima moja kćerka jedne čizme sa vrtoglavom štiklom i uvek sam se čudila kako u njima može da izdrži noćni izlazak, ali čizme su iznad kolena i izgleda super kad ih obuje…Koliko bolno bilo, neće sedeti na maturi! P.S izgleda da sestričine više slušaju tetke nego mame…

  2. lele, ovo jedino ako ce maturantkinja da sedi celo vece! 🙂 isla ja s mojom sestricinom prosle nedelje da gledamo sandale i vidi ona jedne sive na visoku stiklu, slatke, ali vidi se da su neudobne… „tetka, hoce li me boleti noge u ovome?“, „naravno da hoce!“:)… odabrala je posle neke bas onako slatke tinejdz, visoke, ali je puna peta od plute i deluju udobno, pa videcemo kako ce biti…

Zatvoreno za komentare.